Monday 10 February 2014

Crush

Assalamualaikum ;)
Kebosanan. Tak tahu nak buat apa. So aku mahu merepek disini. Korang pernah dengar pkataan "crush" okay actually aku sendiri baru tau maksud perkataan ni. Rasa mungkin perkataan dak dak zaman sekrang kot. Tapi tak sure lah pulak dalam dictionary wujud atau tidak perkataan ini..
Crush yg aku paham dan crush yang aku nal citer sekrang ni ialah.... Jeng.. Jeng..jeng... Okey ikut fahaman aku lah kan crush ni mcm someone kita suka minat tapi orang tu x tau pun sebenarnya. Dalam senyap lah... Hihihi. Jangan buat selalu sbb bahaya kot.. Seperti memperjudikan hati n perasaan sendiri nokk!! Kita dok syok kat dia.. Tut tut dia update fb in relation with blah blah..X pum married with.. Hahahaa makan diri...kalau makk la nyahh mengangis 7hari7mlm.... haha
Korang ada tak? Hahaha dulu aku pernah la ada crush ni. Kah kah kah. Jangan gelak ye. Crush aku masa tu kawan baik aku sendiri. Tp finally dia tau!! Tapi relation friendship  kami  mmg byk masalah pun and akhirnya semua end up macam tu je. Dari bestfried terus jadi strangers sekarang. Hahaha tu dulu la. Aku pun dah leh trima keadaan yang aku dah hilang tempat texting dan otp. Hehe memang hidup aku 100% berubah.. Dia bukan boyfriend aku tapi dah mcm bf la 24/7 kot dia selalu ada utk aku. Texting n otp perkara wajib! Tapi sekrang dah takde dan aku pun da okay terima takdir ini
Okay.,selamat malam :-)

No comments: