Thursday 13 February 2014

Harta dunia akhirat

Assalamualaikum :-)

Menu cintaku hari ini, hangat peluk kasihmu
Menu cintaku hari esok, perhatianmu
Menu cintaku hujung minggu, waktu denganmu
Menu cintaku selama-lamanya, kasih sayangmu

See.. Menu cintaku.. Jangan salah pham bukan cinta sesama manusia blainan jantina ye....

Rasa nak membebel malam malam cm ni.
Tadi keluar balik ma bukakn pintu...
Masuk ke rumah lalu tengok wajah ma aku. Cantik! Ye pada aku dialah wanita yg pling cantik.. Tapi tetiba sayu.. How come one find day aku dah x de dia. Oh ya Allah aku tak tahu mcm mana nak teruskan hidup tanpanya!! Ma i luv u so much... Ya allah kau panjanglah umur kedua ibubapaku. Amin..

Abah...  lelaki pertama dalam hati aku. Dia lah yg ada masa susah sedih payah aku. Thanks abah membesarkan Along. Maaf along masih tak mampu membalas jasa ma n abah. InsyaAllah suatu hari nanti.

Bercerita soal ibu ayah sampai bila bila pun x kan habis.. Terlalu banyak ingin dikongsikan...

Siapa yg ada tatkala aku jatuh tatkala aku tersungkur... Tatkala aku sesedih2 manusia segagal manusia.. Tak de siapa melainkan mereka..

Saat tu barulah aku tau cinta yang sebnar.. Cinta hakiki adalah cinta kpd pencipta kita. Dan cinta yg xkan pudar lusuh dan x kan hilang cinta antara anak dan kedua ibu bapa kita.

Tiada harta yang lebih bernilai untuk aku tatkala ni... Mereka ye ma n abah harta kesayangan aku dunia akhirat.

Ayah.. terima kasih atas segala cintamu
Ibu.. terima kasih dengan menu cintamu

Kau berikan aku semua yang ku perlu
Kau pupuk diriku dengan tulus cintamu

"aku rela hilang barang beratus beribu namum aku x mampu dan x merelakan kehilangan kedua ibu bapa ku"

Cinta sayang along pd ma n abah melebihi cinta syg along pd diri sendiri....

I do luv you both ma abah <3

Selamat malam

No comments: