Monday 8 September 2014

harta dunia kedua

assalamualaikum :)
duhai blog yg sepi sunyi tanpa reader mungkin hari ni aku nak update post...
mengabadikan kenangan memiliki sesuatu yg amatlah aku sayang..
bukan bernyawa dan berjasad, ia semua objek robot yg memberi bakti kepada aku semalam hari ini esok dan seterusnya hari mendatang....
kalaulah sesuatu benda itu kita dapat hasil usaha sendiri tahulah korang macam mana seronoknya...
dan aku dah merasainya dalam hidup ini.. pertama sekali benda yg mahal aku miliki atas nama sendiri adalah motor ex5. motor ni aku beli masa bekerja di intra harta.. alhamdullilah terima kasih ya Allah atas rezekimu dan harta kedua dunia yg paling mahal aku miliki sekarang adalah mr.ozzylicious aku tu... ya Allah betapa Allah saja yg tahu, betapa aku gembira sebab aku tak percaya aku berjaya milikinya... mr.ozzylicious declare di tangan aku 4 hari sebelum hari raya aidilfitri 2014... bernombor pendaftaran AJU 18**
dulu dulu masa sekolah myvi baru keluar, pergh berangan mintak abah beli myvi.. mau abah belikan? memang tak lah kan.. tengok je kereta orang.... lepas tu dah kerja masih x mampu lagi berkereta, tengok kereta orang pakai myvi cemburu sangat sampi cakap bilalah aku boleh beli myvi.. mahal sangat mesti x mampu beli sampi kesudah....Masa tu kereta pertama aku adalah saga aeroback tu pon dah cukop bangga bersyukur sbb ada kereta.. takkan aku lupa jasamu WGR 85**
tapi Allah tu baik, perancangan dia hebat.. sebelum ini aku sendiri cakap aku x kan memiliki sebuah myvi tapii siapa tahu rahsia Allah. syukur atas nikmatmu... yea aku memilikinya.....
berharap mr. ozzylicious akan terus berkhidmat dgn saya...hehe orang lain berdating dgn boyfrend aku dating dgn kerete la dulu ye...
alhamdulillah 😍

No comments: