Sunday 7 September 2014

throw back - dilamar oleh uitm

assalamualaikum
dah lama tak merepek meraban dalam blog ni.. btw merepek meraban pun bukan ada yang kisah pun.. it's just a suka suka blog.. blog syok sendiri.. tak de readers mungkin...
ouh ye.. terasa bosan sgt malam ni.. so macam nak menaip cerita kosong .. cerita yang dah basi.. tapi pada aku... ia satu benda yang aku hargai sangat sangat sebab susah sangat nak dapat.. usaha dah jenuh hasil tak kunjung tiba.. mungkin rezeki belum menyinggah . sekali dapat memang tak kata apa lagi.. hati seronok macam nak melompat lompat...
hehe okey cukup merepek.. actually just nak mengabdikan kenangan dilamar oleh uitm... dilamar menjadi staf uitm... alhamdulillah usaha kali ini tidak sia sia..
masa tu aku dah bekerja di perangkaan teluk intan tapi just pekerja sambilan harian je la gaji hari... time tu baru sebulan join perangkaan seronok dapat kawan kawan baru... satu hari dapat ma abah call banyak kali tapi masa tu tengah meeting... tak sangka lah pulak ma call terus office perangkaan.. so sumpah suspen.. kenapa cari sampai ke opis.. asa benda kurang sedang didengari berlaku ke.....
so terus call ma balik, ma cakap along kamu dapat kerja dekat uitm.. ya Allah.. masa tu rasa nak menjerit, nak menangis..sedih gembira semua ada....
alhamdulillah..syukur ya Allah...
so aku decide untuk lapor diri pada 16hb april 2014.... since that, aku adalah staf uitm perak kampus tapah....
first day, lapor diri satu suasana janggal telah berlaku pada diri ini... sumpah rasa tak selesa untuk bawa diri di tempat baru...
dan sekarang sudah hampir 5 bulan aku berkhidmat untuk uitm.. alhamdulillah syukur ya Allah .. aku dah boleh menyesuaikan diri di sini.. dan dah jatuh cinta dengan suasana di kampus... dan insyaallah uitm dihati....
❤❤❤

No comments: