Sunday 14 April 2013

berakhirlah sudah minggu yang menyeksakan !

Assalamualaikum semua :))

Bertemu kita sekali lagi di luahan ceroten hati Qa a.k.a belog precious of life ni.. Cewah intro macam "rancangan bual bicara".. Ok guys, apa khabar semua? Hopefully sehat belaka.
*
*
*
Heaven! Bahagia sangat!
Sumpah saya bahagia!
*
*
*
Hee yeaayyhh yahooo! final exam semester ini telah pun berakhir.

*credit to pakcik google

Dalam kebahagian yang tercipta ini ada tersemat perasaan nervous gak.
Qa nervous apalah result nanti.
Hee... Apa pon.. Berdoalah saya agar mendapat keputusan yang baik.
Yang penting sudah usaha.
-
--
----
--
-

INGAT!!
Usaha + Doa + Tawakal = InsyaAllah dipermudahkan.
Amin :))
-
--
----
--
-


Pada Qa, subject yang paling killer dan telah membuat diri ini kementalan seketika  ialah Politic Science & Multimedia..
Memang betul mencabar minda Qa. Sampai nanges study sebab excited sgt nak dapat pointer giler terbaek kali ini.
Tapi alhamdulilah semua berjalan lancar.. Tersangatlah lancar Qa menjawapnya. Duration untuk jawap paper politic science ialah 3jam tapi Qa hanya mengambil masa 1jam30min sahaja. Wahahaha!
Apa yang ditulis jangan tanya! 
Same with paper multimedia, tersangatlah pandai kite menjawapnya. huuuuuu

apa pun, thanks to my parents, my frends n semua lah yang men "support" saya!

Terima kasih yang tak tertingga juga kepada parasit yang telah membuat saya down seketika untuk menjawap exam tempoh hari. Tapi suatu hari nanti anda akan tahu who I am. Thanks again.

Entri - entri saya tidak hebat. Tiada pembaca tegar .. Tapi saya tetap mahu menaip. Sekian salam sweet dari Qa. Bye :))

No comments: